“Bij LikiFin luisteren ze echt” – Reinier, Manager KCC Evides

Test
test@likifin.nl

Voor Evides is het belangrijk dat het incasseren van openstaande rekeningen op een maatschappelijk verantwoorde manier gebeurt. LikiFin begrijpt dat en heeft in nauwe samenspraak met ons een incassotraject ontwikkeld, waarbij intensief contact met onze klanten centraal staat.

Tekst gaat door na de afbeelding.

Bij LikiFin luisteren ze echt - Reinier, Manager KCC Evides

Echt luisteren

De mensen van LikiFin luisteren écht en doen er alles aan om onze klanten te helpen naar een financieel gezonde toekomst. Door de unieke aanpak van LikiFin wordt de gang naar de rechter steeds vaker voorkomen waardoor bijkomende kosten voor onze klanten beperkt blijven. De rekeningen zijn op die manier eerder geïncasseerd en de totale som van niet betaalde rekeningen is de laatste jaren sterk afgenomen.

Test
test@likifin.nl

Bekijk één van onze andere cases

Inloggen

Gewoon, met je inlogcode en wachtwoord. Die vind je in het bericht dat je van ons hebt ontvangen.

Wil je betalen zonder in te loggen? Klik op de oranje knop.

Onderhoud aan Mijn LikiFin

In verband met onderhoud zal Mijn LikiFin zaterdag 14 juni 2025 niet bereikbaar zijn. Vanaf zondag 15 juni kan je weer inloggen op Mijn LikiFin.

Telefonische bereikbaarheid

In verband met een vakopleiding zal ons kantoor in de middag van 27 mei 2025 telefonisch niet te bereiken zijn.
Uiteraard blijven wij gewoon via dossier online (mijn.likifin.nl) en per e-mail (info@likifin.nl) te benaderen. Vanaf 28 mei kunt u ons weer bellen.

Dit komt vanaf een zakelijke pagina