Klachtenregeling

Waarover kun je een klacht indienen?

Als je een klacht hebt over ons kantoor of één van onze deurwaarders dan kun je deze bij ons indienen. Hieronder staan enkele voorbeelden van wat wij wél en niet als klacht (zullen) behandelen. Deze opsomming is niet limitatief.

Enkele voorbeelden van klachten die we behandelen
Het niet reageren op verzoek(en) om relevante informatie uit/over jouw dossier te verstrekken;
De manier waarop je (telefonisch) te woord bent gestaan;
Het niet (tijdig) terugstorten van teveel geinde bedragen;
De weigering gehoor te geven aan aan AVG-verwijderverzoek;
De onjuiste uitvoering van een ambtshandeling.

Enkele voorbeelden van klachten die we niet behandelen
De uitkomst van een gerechtelijke procedure;
De grondslag en inhoud van een dwangbevel dat wij ten uitvoer leggen;
Het feit dat de schuldeiser een regelingsvoorstel van je heeft afgekeurd.

Hoe dien je een klacht in?

Je kunt een klacht indienen middels het formulier hieronder.
Je kunt ook een klacht indienen door een brief te sturen naar ons postadres dan wel door een e-mail te sturen naar kwaliteit@likifin.nl.
Als je ons een brief of e-mail stuurt verzoeken wij je om jouw dossierkenmerk én jouw telefoonnummer te vermelden.

Hoe behandelen wij jouw klacht?

Nadat wij jouw klacht ontvangen wordt deze nader beoordeeld door onze afdeling kwaliteit. Wij verstrekken uiterlijk binnen 14 dagen na ontvangst van een klacht per e-mail dan wel per post een reactie. Ook is het mogelijk dat je gebeld wordt om jouw klacht verder te bespreken.

Je bent het niet eens met de afhandeling van de klacht, hoe nu verder?

Als je het niet eens bent met onze afhandeling van jouw klacht dan kun je je wenden tot de Kamer voor Gerechtsdeurwaarders. Meer informatie daarover kun je hier terugvinden: Kamer voor gerechtsdeurwaarders

Klacht indienen

  • Sleep bestanden hierheen of
    Max. bestandsgrootte: 256 MB.
    • Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.

    Inloggen

    Gewoon, met je inlogcode en wachtwoord. Die vind je in het bericht dat je van ons hebt ontvangen.

    Wil je betalen zonder in te loggen? Klik op de oranje knop.

    Dit komt vanaf een zakelijke pagina