Nu onderdeel van LikiFin:

Klachten

We doen ons uiterste best om iedereen met respect te behandelen. Het kan desondanks voorkomen dat er een klacht is over de wijze van behandeling of afhandeling. Dat betreuren wij uiteraard. Een klacht zien wij dan ook als leermoment en als een uitdaging om onze werkwijze te optimaliseren. Uitgangspunt is om gezamenlijk tot een oplossing voor de klacht te komen. Wordt de klacht door ons ongegrond verklaard, of komen wij er samen niet uit, dan kan de klacht voorgelegd worden aan de Kamer voor Gerechtsdeurwaarders. De Kamer is een onafhankelijke partij en toets de afhandeling aan de daarvoor geldende regels.

Als je een klacht wilt indienen, dan kan je eenvoudig het onderstaande klachtenformulier invullen. Wij nemen daarna contact met je op.

Klacht indienen

  • Sleep bestanden hierheen of
    Max. bestandsgrootte: 256 MB.
    • Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.

    Inloggen

    Gewoon, met je inlogcode en wachtwoord. Die vind je in het bericht dat je van ons hebt ontvangen.

    Wil je betalen zonder in te loggen? Klik op de oranje knop.

    Dit komt vanaf een zakelijke pagina