Veelgestelde vragen

Hieronder vind je een overzicht van onze meest gestelde vragen. Mocht jouw vraag er niet bij staan, neem dan contact met ons op via de contactpagina of via Mijn Likifin.

Inloggen

Gewoon, met je inlogcode en wachtwoord. Die vind je in het bericht dat je van ons hebt ontvangen.

Wil je betalen zonder in te loggen? Klik op de oranje knop.

Onderhoud aan Mijn LikiFin

Zaterdag 6 december zullen Mijn LikiFin en Direct betalen, in verband met onderhoud, niet bereikbaar zijn. In de loop van zondag zullen Mijn LikiFin en Direct betalen weer beschikbaar zijn.

Telefonische bereikbaarheid

Donderdagochtend 16 oktober 2025 zullen wij tussen 10:00 en 11:00 telefonisch niet te bereiken zijn.
Uiteraard blijven wij gewoon via dossier online (mijn.likifin.nl) en per e-mail (info@likifin.nl) te benaderen. Vanaf 11:00 kan je ons weer bellen.

Dit komt vanaf een zakelijke pagina