“Dankzij LikiFin snel minder schulden” – Frank, debiteur

Test
test@likifin.nl

Een medewerkster van het Team Intensief Contact bij LikiFin heeft samen met mij een overzicht van al mijn schulden gemaakt. Zij luisterde écht naar mij en gaf mij het gevoel dat ze niet alleen de zaken bij LikiFin wilde oplossen. Toen ik naar buiten liep met een duidelijk overzicht van mijn schulden en een aantal goede tips was ik nog meer gemotiveerd om iets aan mijn situatie te veranderen.

Tekst gaat door onder afbeelding.

Dankzij LikiFin snel minder schulden

Schulden regeling

Inmiddels heb ik regelingen kunnen treffen met al mijn schuldeisers en hoewel ik op dit moment nog niet van al mijn schulden af ben is er een enorme last van mijn schouders gevallen. Ik voel mij gewoon een stuk beter. Bij deze wil ik de medewerkster van LikiFin nogmaals bedanken voor haar geduld en de menselijke benadering.

Test
test@likifin.nl

Bekijk één van onze andere cases

Inloggen

Gewoon, met je inlogcode en wachtwoord. Die vind je in het bericht dat je van ons hebt ontvangen.

Wil je betalen zonder in te loggen? Klik op de oranje knop.

Onderhoud aan Mijn LikiFin

In verband met onderhoud zal Mijn LikiFin zaterdag 14 juni 2025 niet bereikbaar zijn. Vanaf zondag 15 juni kan je weer inloggen op Mijn LikiFin.

Telefonische bereikbaarheid

In verband met een vakopleiding zal ons kantoor in de middag van 27 mei 2025 telefonisch niet te bereiken zijn.
Uiteraard blijven wij gewoon via dossier online (mijn.likifin.nl) en per e-mail (info@likifin.nl) te benaderen. Vanaf 28 mei kunt u ons weer bellen.

Dit komt vanaf een zakelijke pagina