Referenties

Door de jaren heen hebben we veel particulieren en zakelijke relaties geholpen. We kijken daarbij vooral naar wat een debiteur nu of later kan doen om de opgelopen betaalachterstand toch helemaal te betalen.

Daarin ligt onze kracht!  

Evides - LikiFin Incasso

“De mensen van LikiFin luisteren écht en doen er alles aan om onze klanten te helpen naar een financieel gezonde toekomst.”

Ministry of Marketing - LikiFin Incasso

“Het komt bij ons gelukkig weinig voor, maar via hun online portal Mijn LikiFin kan ik de achterstallige betalingen goed volgen.”

Valys - LikiFin incasso

“In het grootste deel van de gevallen slagen we erin om via maatwerk betalingsregelingen tot een oplossing te komen.”

Inloggen

Gewoon, met je inlogcode en wachtwoord. Die vind je in het bericht dat je van ons hebt ontvangen.

Wil je betalen zonder in te loggen? Klik op de oranje knop.

Onderhoud aan Mijn LikiFin

In verband met onderhoud zal Mijn LikiFin zaterdag 14 juni 2025 niet bereikbaar zijn. Vanaf zondag 15 juni kan je weer inloggen op Mijn LikiFin.

Telefonische bereikbaarheid

In verband met een vakopleiding zal ons kantoor in de middag van 27 mei 2025 telefonisch niet te bereiken zijn.
Uiteraard blijven wij gewoon via dossier online (mijn.likifin.nl) en per e-mail (info@likifin.nl) te benaderen. Vanaf 28 mei kunt u ons weer bellen.

Dit komt vanaf een zakelijke pagina