Wij kennen jouw debiteur

Data is onze voedingsbodem. Daarvan hebben we door de jaren heen zoveel verzameld, dat we heel snel herkennen wat de situatie van een debiteur is.

Met een slimme mix van credit scoring, voorspellingen en beoordeling van dossiers, hebben we herkenbare persona gecreëerd. En dat zorgt voor een snelle afhandeling. 

LikiFin in cijfers

Dagelijks:

iDEAL-betalingen
0
Gerobotiseerde handelingen
0
nieuwe QR-codes
0

Maandelijks:

succesvolle betaalplannen
0
bedankjes bij tijdige betaling
0
contactmomenten
0

Jaarlijks:

deurwaarders huisbezoeken
0
verwerkte dossiers
0
digitaal gestart en afgewerkt
0

Actief door heel Nederland

Van Es nu LikiFin

LikiFin helpt ondernemers en particulieren te bepalen welke manier van betalen het beste bij hun situatie past. Dankzij de online wereld kunnen we overal in Nederland snel schakelen. Onze aanpak en aanwezigheid in de regio maakt dat wij vaak sneller zijn dan de concurrent uit de buurt. 

1989

Oprichting Van Es Gerechtsdeurwaarders

Van Es Gerechtsdeurwaarders & Incasseerders is door Rob Van Es opgericht. In hart en nieren een Rotterdamse deurwaarder, en ondertussen werken we door heel Nederland.

2001

Digitalisering van alle dossiers

In dit jaar hebben we afscheid genomen van de fysieke dossiermappen door te digitaliseren .

2004

Automatische dossiersturing

De eerste automatische incassotrajecten worden in gebruik genomen.

2008

Online dossiers beheren en inkijken

Sinds 2008 kunnen onze klanten hun eigen dossiers real-time online raadplegen. Zowel op mobiele telefoons als op laptops en desktops.

2013

Eerste deurwaarder die digitaal derdenbeslag legt

Het uitvoeren van een loonbeslag bij een werkgever kan vanaf nu ook via een gecertificeerde online uitwisseling.

2014

Introductie van de Incasso-API

Door directe koppeling met crm-pakket wordt een geïntegreerde incassodienstverlening mogelijk.

2015

Introductie volledige workflowstraat

Wij noemen dit de Happy Flow-incasso. Een geautoamtiseerd proces wat eenvoudiger en sneller werkt.

2016

Samen bouwen aan een financieel gezonde toekomst

Positieve communicatie is beter voor iedereen. Positieve en bevestigende notificaties en betaalbedankjes worden geautomatiseerd en geïntroduceerd.

2018

Alle geplande ontruimingen voorkomen!

Een mijlpaal! Door intensief samen te werken met de schuldhulpverlenende vonden er geen gedwongen huisuitzettingen meer plaats.

2019

Gebruik QR-code

Ook in ouderwetse brieven zorgen we ervoor dat we makkelijk digitaal bereikbaar zijn door gebruik te maken van QR-codes.

2020

DOG

Weg met de fax bij de Rechtbank. We dienen vorderingen nu digitaal in bij de rechter.

2021

Van Es wordt LikiFin

De jaren hiervoor zijn veel processen digitaal geoptimaliseerd en is er veel geautoamtiseerd. De naam LikiFin benadrukt de fintech die we geworden zijn.

Inloggen

Gewoon, met je inlogcode en wachtwoord. Die vind je in het bericht dat je van ons hebt ontvangen.

Wil je betalen zonder in te loggen? Klik op de oranje knop.

Onderhoud

Wegens onderhoud is Mijn LikiFin woensdag 23 oktober vanaf 17:00u tot donderdag 5:00u niet (goed) bereikbaar.

Donderdag na 5:00u kan je weer inloggen op Mijn LikiFin.

Dit komt vanaf een zakelijke pagina